31 Ocak 2014 Cuma

Dudaklarının arasındaki sıcak nefes kadar cezbediciydi dokuna dokuna uyumak tenine...
Kıvrımlarımda dolaşan parmak uçların, soluğunun yüzümde kalan zerreleri, yağmurun eşsiz şarkısı vardı yatağımda.
Korkularım, umutlarım hepsi seyre dalmıştı bizi.
Gecenin karanlığı dalgalarla birleşmiş çınlarcasına kulaklarımda, avuçların yaslanmıştı yanaklarıma,
Seslerin tükendiği bir gece yarısıydı
Yanımda uzanmış yatıyordun, saçların kolumun üzerinden uzanıp yastığına dağılıyor,
Kalp atışların avucumun içinde çınlıyordu
Varoluşun odanın kasvetini alıp götürüyordu, sanki bütün masumluğumu alıp  ellerime vermişsin gibi küçük hissediyordum kendimi
Bütün kırgınlıklarım gülüş olup uçmuştu dudak kenarlarımdan
İzledim seni doyumsuzca, korkuyordum uyanırsan... uyanırsam
Kapatmıştım ben de gözlerimi dünlere
Yeşilin en deriniyle örtmüşken düşlerimi, minik bir kıpırtı, küçük bir dokunuş kadar büyük bir endişe
Sabahın en sakin sevişmelerinde zuhur ediyordu.
Son bir bakış ve yakılan bir sigara paktıydı huzurun, kalan güzel günlere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder